Kæmpe udvalg i elektronik, hvidevarer, bolig & fritid online - Minimall
Subtotal
0 kr.
Moms (25%)
0 kr.
Total
0 kr.
Gå til betaling

Garanti & reparation

Reklamationsret

Alle køb er omfattet af den lovpligtige reklamationsret på 24 måneder.

Reparation og RMA

For at oprette en reklamation eller reparationssag, bedes du skrive til bagge.service22@gmail.com . Efter aftale sendes varen til: Bagge-Service, Industrivej 6, 7620 Lemvig.

Behandlingstid

Reparationer tager typisk et par uger, men længere behandlingstid kan forekomme afhængigt af produktet.

Fragt

Kunden betaler selv fragt i forbindelse med reklamation og reparation.

Hvis varen ikke kan repareres

Vi tilbyder enten en erstatningsvare eller tilbagebetaling af købsprisen.

Yderligere garantivilkår og servicebetingelser

  • Ved garantisager håndterer vi alle formaliteter med GLS og producent/servicepartner. Du skal ikke selv tage kontakt med GLS – vi koordinerer fragten og reparationen, medmindre andet aftales.
  • Hvis reparationen forudsætter særlig teknik eller dele med lang leveringstid, kan vi tilbyde låne- eller midlertidig erstatningsvare i reparationsperioden, hvor det er muligt og relevant.
  • Vi forbeholder os ret til at opkræve et gebyr for diagnostik, hvis reparation ikke kan gennemføres, eller hvis fejlen ligger uden for garantien (kunden informeres på forhånd).
  • Hvis det konstateres, at produktet ikke har fejl, og kunden har betalt for fragten, vil fragtomkostningerne plus eventuelt servicegebyr (800 kr) blive belastet kunden — medmindre der er særlig aftale om andet.
Muligebetalingsmuligheder